wajib miliki

Tuesday, November 23, 2010

MEMBACA DAN TERUS MEMBACA

salam dunia..byk fakta yg kita dpt kl membaca dan terus membaca
-Para pembaca sekalian, dari sumber yang telah saya nyatakan, boleh dikatakan semua pelaburan emas itu memang terbaik dan paling selamat berbanding pelaburan lain.sekarang ni pelaburan perak juga sedang rancak berjalan(5-10tahun lagi superperb....)
-Ramai yang bertanya kepada saya Untung ke membuat pelaburan Emas.
Jawapannya memang menguntungkan.
Sebab-sebabnya ialah :
•Harga Emas purata naik 20-30 peratus setahun.Ini dibuktikan dengan kenaikan harga emas lebih dari 300 peratus dalam tempoh 10 tahun.
•contohnya jika anda membeli pada harga rendah dan menjual semula apabila harga tinggi. Ini dinamakan Untung Pelaburan Jangka Panjang.
•lebih lagi jika anda seorang peniaga emas/ejen emas anda akan untung bila harga emas naik serta menjual dan beli balik emas dari pelanggan anda.
•Anda harus bijak memilih.
Bagaimanakah untuk memaksimumkan keuntungan dalam pelaburan Emas?
Di sini saya senaraikan beberapa tip atau cara bijak memilih.
A. Melaburlah Emas dalam bentuk Emas Fizikal,bukan Emas dalam bentuk Akaun Simpanan Emas.Sebabnya Akaun Simpanan Emas tidak boleh dibuat gadaian dan bila anda keluarkan semua duit anda nilai emas anda juga turut hilang. dalam sistem muamalat Islam, syarat membeli emas ialah “beli emas dapat emas” bukannya beli emas dapat buku akaun simpanan.( Buku akaun ini saya nak pajak dimana ya?)
B. Pilih syarikat Emas Fizikal yang menawarkan harga segram yang paling rendah sekali. Ini bertujuan untuk memaksimumkan keuntungan anda bila anda menjualnya semula pada masa akan datang.
•Sekarang sudah ada Syarikat yang menjual dan membeli Barang Kemas,Syiling Dinar dan Jongkong dengan harga kilang. Bukan itu saja anda akan di beri rebat 1.5 peratus jika anda sebagai Agen. Syarikat yang dimaksudkan ialah Public Fine International Gold (M)Sdn Bhd. Sebuah syarikat pertama dalam Malaysia yang pertama dan mempunyai kilang sendiri dan mendapat kelulusan bank Negara yang menjual pada pasaran harga antarabangsa serta mempunyai rangkaian ejen di seluruh Negara.SElain tu ada juga produk dinar GCP dan 10gram bunga raya 999.
anda boleh layari www.emasmeorz.blogspot.com
call MEOR-0125964886

No comments:

Post a Comment