wajib miliki

Thursday, January 6, 2011

januari 2011

assalamualaikum   dan selamat sejahtera...
dunia emas kini berkembang dgn byk..ramai kawan2 dan sahabat2 dah sedar tentang penyimpanan ni.lebih terarah ke perak utk peningkatan 1400usd dan terus tinggi.
kita kena realistik dan mengenang masa kita tersedar
tersedar utk membeli aura emas pertama.emas yg beraura .aura aurum..opss terlebih sudah!!! hahaha.
sedikit pengalaman dan cerita manis..ceritanya begini dan begitu..
Pengalaman gua pertama kali membeli emas (1 Dinar Public Gold) di ipoh. dengan harga RM540 pada bulan 5/2010. dlm keadaan sedar dan  kesibukkan kerja harga emas telah meningkat dengan cepat dalam masa 5bulan onwards. sy menanbah lagi dinar dan bar gold.Dan sekarang, harga emas 1 Dinar Public Gold adalah RM653 keatas. Harganya emas menurun dan menaik..Tapi kalau kita ambil daripada satu pandangan jauh..memang... MENGUNTUNGKAN sesiapa yg tersedar.tarbaik dari ladang/. Banyak pakar ekonomi meramal matawang kertas akan REBAH. Di Malaysia sekalipun berlaku lebih kurang 4-6% inflasi....kerna kenaikkan harga barang. Paling menakjubkan harga kenaikan emas dapat disamakan dengan harga kenaikan barang.


1 Dinar Public Gold

20 gram Bar Public Gold

 Adakah wujud inflasi dalam sistem kewangan matawang Islam ini? Jawapannya TIDAK!!! Emas selama 1400 tahun masih sama.... 1 dinar pada zaman Rasulullah dapat membeli seekor kambing dan 1 dirham (perak) dapat membeli seekor ayam...dan pada masa sekarang? Masih sama....hebatnya hiasan ciptaan Allah S.W.T.......Saya berharap semua orang sedar akan kepentingan emas...dinar....dan juga perak.... Bersama menyokong matawang Islam sebenar....

untung bila beli emas
UNTUNG! UNTUNG kalau berniaga emas

untung!!!UNTUNG!!UNTUNG!! = MANUPULASI EMAS

CALL MEOR UTK EMAS ANDA-0125964886

No comments:

Post a Comment